دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1396 - 17:34

انتصاب معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه شیراز 

سرپرست دانشگاه شیراز با صدور حکمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه این دانشگاه را منصوب کرد.
کد خبر : 233692

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از دانشگاه شیراز، در پی استعفای دکتر سید‌علی‌اکبر صفوی، دکتر ابراهیم گشتاسبی‌راد سرپرست دانشگاه شیراز، در حکمی دکتر مسعود حسینچاری، دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه شیراز منصوب کرد.


حسینچاری مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را در دانشگاه شیراز گذرانده و پیش از این مسئولیت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز را بر عهده داشت.


در حکم دکتر گشتاسبی‌راد، خطاب به دکتر حسینچاری آمده است:


«نظر به تجربه، تخصص، تعهد و مسؤولیت پذیری جناب عالی، به موجب بند ب ماده ی 5 آیین نامه ی جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از تاریخ 29/8/96 به مدت دو سال به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه ی دانشگاه شیراز منصوب می شوید. امید است با همکاری مدیران و کارکنان محترم آن مجموعه و استعانت از درگاه باریتعالی در انجام وظایف محوله با توجه به نکات زیر موفق و پیروز باشید.


1- حفظ کرامت انسانی اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و تکریم ارباب رجوع
2- برنامه ریزی برای حفظ منافع دانشگاه شیراز و ارائه ی طرح و برنامه و راهکارهای اجرایی نمودن آن ها
3- شناسایی نقاط قوت و تنگناها، مشکلات، فرصت ها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
4- برنامه ریزی برای احیا و نگهداری ساختمان ها و تأسیسات موجود و بازسازی و نوسازی این مجموعه ها
5- برنامه ریزی برای توسعه ی فضای دانشگاهی و جایگزین ساختمان های فرسوده
6- تعامل سازنده با استاندار محترم فارس، شهرداری محترم شیراز و شورای محترم شهر شیراز به منظور شناساندن جایگاه ویژه ی دانشگاه شیراز در کشور و جهان و اخذ همکاری آنان برای توسعه ی فضای دانشگاهی
7- برنامه ریزی برای رشد و توسعه ی جایگاه ICT دانشگاه شیراز به منظور بهره مندی هر چه بیشتر اساتید، کارکنان و دانشجویان از کامپیوتر و فضای مجازی.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب